AR ŽINAI, KUR GALIMA KREIPTIS, IR KAIP JIE TAU GALI PADĖTI?
Lietuvoje yra nemažai institucijų, dirbančių pagalbos jaunimui ir vaikams srityje, iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti painu ir sudėtinga, gali būti nedrąsu į jas kreiptis…
Taigi čia sudėjome INFO, kuri gali būti naudinga, paskaityk, susipažink…
Į daugumą šių organizacijų galima kreiptis anonimiškai, pradžioje tik kažko paklausti, sužinoti daugiau, o vėliau galbūt kreiptis labai konkrečiai su savo situacija, su tai, kas aktualu, ir ką pats norėtum pakeisti…
Jaunimo Psichologinės Paramos Centras.
Centre dirba budintis psichologas, kuris:
– teikia pirminę, nemokamą psichologinę pagalbą;
– organizuoja skubią pagalbą psichologinių krizių atvejais;
– padeda rasti informaciją apie tolimesnės pagalbos galimybes;
– tarpininkauja susisiekiant su reikiamais specialistais ar įstaigomis.
Konsultacijos nemokamos, be išankstinės registracijos, amžiaus apribojimų nėra.
Daugiau informacijos www.jppc.lt
„VAIKŲ LINIJA“
Misija: Telefonu ir internetu teikti pagalbą vaikams ir paaugliams, priimant juos tokius, kokie jie yra. Kartu ieškoti atsakymų į rūpimus klausimus bei skatinti vaikus bei paauglius padėti sau ir vieni kitiems. Didinti suaugusių sąmoningumą, paaiškinant, dėl ko kenčia vaikai, bei supažindinant juos su būdais, kaip vaikams padėti.
„Vaikų linija“, teikdama pagalbą vaikams europiniu numeriu 116111, bendradarbiauja su Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos specialistais. Tai leidžia užtikrinti ne tik emocinės paramos vaikams prieinamumą, bet ir socialinių, teisinių konsultacijų bei paslaugų gavimą.
„Vaikų linija“ yra ilgametė Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos (LEPTA) narė, taip pat priklauso tarptautinei organizacijai „Child Helpline International“ (CHI), vienijančiai 173 vaikų linijas 142 pasaulio šalyse.
„Vaikų linijos“ veiklą Lietuvoje organizuoja: VšĮ „Vaikų linija“ Vilniuje, Kauno vaikų gerovės centras „Pastogė“, Kauno Dainavos jaunimo centras bei Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba.